fbpx

אימייל מרקטינג - כל מה שצריך לדעת

איימיל מרקטינג – שיווק במייל הוא אחד מאמצי השיווק המתקדמים ביותר כדי לקדם את המוצרים והשירותים של העסק שלך וכדי לפתח נאמנות לאורך זמן מול לקוחות קיימים.

 

לפני שאתם רצים לעשות פעולות שיווק מתקדמות, קודם כל תבנו תשתית של אוטומציות מוכנות של מיילים שיתאימו לכל שלב שבו הלקוחות שלכם נמצאים.

מה היתרונות של שימוש באיימיל מרקטינג (שיווק במייל)?

שימור חיי לקוח

 ברגע שאנחנו משתמשים בערוץ הדיוור במייל ומייצרים אינטראקציה עם הלקוחות שלנו לאורך זמן, אנחנו בעצם יוצרים מערכת יחסים קרובה יותר ומעבירים להם מסרים ממוקדים שיכולים להוביל אותם אל המטרות שלנו בסוף התהליך.

רושם חיובי

 בכל רגע נתון אנחנו מתחרים על תשומת הלב של הלקוחות שלנו. אנחנו רוצים לעשות את הדברים כמו הטובים ביותר ואם כל העסקים הגדולים ביותר יוצרים מערכת יחסים עם הלקוחות באמצעות שיווק במייל, גם אנחנו צריכים להיות שם ולעשות את זה חכם.

אוטומציות שחוסכות זמן

במידה ואנחנו רוצים לעשות אימייל מרקטינג (שיווק במייל), אתם לא חייבים לשלוח בכל פעם מיילים מחדש וניתן לבנות תשתיות מוכנות של אוטומציות וכך לחסוך המון זמן ולייעל את התהליך מבלי להתאמץ. 

 

ברגע שבנינו את התשתית הראשונים של האוטומציות, ניתן לתת לקסם לעבוד וכך ליצור תקשורת מתקדמת עם קהל הלקוחות שלנו, בלי מאמץ רב.

החזר גבוה יותר על לקוחות קיימים

תחשבו על זה רגע, כמה מאמצי שיווק וכסף אנחנו מקדישים על מנת להביא לקוחות לאתר שלנו ולהפוך אותם לקונים פוטנציאלים?  אם כבר עשינו את כל התהליך הקשה הזה והוצאנו כספים, למה שלא נמשיך לייצר איתם אינטראקציה? באמצעות אימייל מרקטינג (שיווק במייל) אנחנו יכולים להפוך את הלקוחות שהגיעו לאתר שלנו לכסף ולחזק את האמינות של המותג שלנו באמצעות מסרים מותאמים. תקשורת מתקדמת עם קהל הלקוחות שלנו, בלי מאמץ רב.

שיווק בעלות יחסית מאוד זולה

אימייל מרקטינג (שיווק במייל) הינו זול במיוחד בהשוואה לאפיקי שיווק אחרים ויכול להניב לנו תוצאות מדהימות עם החזרי השקעה מעולים. כל עסק בעלות זניחה יכול להגיע לתוצאות פשוט מעולות מבלי לקרוע את הכיס.

לאיזה סוג עסקים אימייל מרקטינג הכי מתאים?

ברמת העיקרון שיווק במייל יכול להתאים כמעט לכל סוגי העסקים אבל אם אנחנו רוצים להתייחס לעסקים שחייבים אימייל מרקטינג (שיווק במייל) כחלק מהפעילות שלהם, חייבים להתייחס לעסקים מתחום האיקומרס (מסחר אלקטרוני). חנויות מסחר אינטרנטיות שלא עושות אימייל מרקטינג (שיווק במייל) משאירות כסף על הרצפה בכל פעם שלוקחות חדשים מגיעים אליהם לאתר וישנם תבניות וטכניקות רבות, על מנת להמיר מתעניינים פוטנציאלים באתר ללקוחות של ממש באמצעות אימייל מרקטינג (שיווק במייל).

לסיכום

אימייל מרקטינג (שיווק במייל) זוהי דרך פשוט נפלאה לשמר את הלקוחות שלנו ולהמיר מתעניינים ללקוחות אמיתיים במינימום הוצאות ובמקסימום יעילות לאורך כל הדרך. 

אנחנו יכולים לעזור לכם לבנות את התשתית ולהשיג את המטרות העסקיות שלכם באמצעות אימייל מרקטינג (שיווק במייל) ממוקד ונכון.

מאת:

מיקאל זרח

רוצים אתר מקצועי?
תשאירו פרטים:

אולי יעניין אותך?

אנחנו - נואבו מדיה גרופ

השותף שלך לצמיחת העסק בשיווק, פרסום, מיתוג ואסטרטגיה.

מענה מקיף בשביל העסק שלך!

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ונחזור אליכם במהירות!

כתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, שעות פעילות: 08:00-19:00