fbpx

דף נחיתה הוא בעצם דף בודד ברשת, אליו הגולשים “נוחתים” ממגוון קישורים ופרסומות. דף זה משמש את בית העסק בכך שהגולשים יכולים להשאיר בו פרטי התקשרות, כחלק מתהליך השיווק הדיגיטלי.

מדוע צריך דפי נחיתה?

מטרת עמוד נחיתה היא להמיר את הגולשים ממעוניינים בשירות, לכאלו שינקטו בפעולה מסוימת – ישאירו פרטים, ימלאו טופס ליצירת קשר או ירכשו את המוצר. דפי נחיתה לא ממוקדים יכולים לעשות את הפעולה ההפוכה, ולגרום לכך שהלקוח העתידי יתקשה בנקיטת פעולה כלשהי, ויחליט לעזוב את העמוד ולא לחזור. לכן, לבניית דף נחיתה ברור ומזמין יש תפקיד חשוב בהצלחת התהליך השיווקי, ובהנעה לפעולה. המטרה העיקרית של דף נחיתה היא מכירה. כדי להשיג את המטרה זו, על דף הנחיתה להיות מזמין, מעוצב היטב, זריז, מותאם למובייל, ומעודד את הגולש לפעול.

מה ההבדל בין אתר נחיתה לבין דף נחיתה?

ישנם הבדלים רבים בין שני אלו, אך ההבדלים המרכזיים הם העלות והיקף המידע. העלות של אתר נחיתה גבוהה הרבה יותר מדף נחיתה. בנוסף, עמוד נחיתה הוא עמוד אחד תמציתי ומאוד ממוקד. לעומת זאת, אתר נחיתה נותן הרבה יותר מידע, ועל כן מעמיק הרבה יותר. חשוב להכיר את הבדלים אלו, על מנת לדעת מה ישמש אתכם בצורה הטובה ביותר, בהתאם לצרכים השיווקיים שלכם.

איך מעצבים דף נחיתה בצורה הנכונה?

1. הצבת מטרות עסקיות

לפני יצירת דף הנחיתה, חשוב להגדיר מראש מה ברצונכם להשיג באמצעות דף זה. הגדרת המטרות תשפיע ישירות על עיצוב הדף, כמות התוכן אשר צריך להכניס בו, מה סוג התוכן ומה הפונקציות שהדף יכיל.

2. עיצוב מזמין

עיצוב הוא אחד המרכיבים המשפיעים והחושבים ביותר בהצלחתו של דף נחיתה. עיצוב טוב יכול לגרום ללקוח לנקוט בפעולה רצויה, ועיצוב גרוע עלול להבריח את הלקוחות במהירות. חשוב מאוד ליצור רושם ראשוני טוב וחיובי, כזה שיגרום לגולש להתרגש ולרצות לרכוש את המוצר שלכם. יצירת אפקט חיובי ראשוני תעלה את הסיכויים שהלקוח ישאיר את פרטיו או ירכוש את המוצר.

3. התאמה למובייל

כיום רוב האנשים משתמשים בטלפון הנייד כדי לגלוש ברשת, ובתוך כך גם כדי לרכוש מוצרים באינטרנט. לכן, ישנה חשיבות גבוהה מאוד בהתאמת דף הנחיתה לניידים. כאשר אתם נמנעים מהתאמת דף הנחיתה לסמארטפון, אתם פשוט מפסידים לקוחות פוטנציאלים רבים, ובאופן עקיף פוגעים ברווחים של העסק שלכם.

4. תכנון

חשוב ליצור איפיון של האתר לפי בנייתו. ללא תכנון מקדים והבנת צרכי העסק, בניית האתר תהיה מסורבלת ולא מספיק איכותית. כדי להימנע משינויים ועריכות מיותרות, השקיעו זמן ומחשבה בחזון של עיצוב ובניית האתר, מבעוד מועד.

5. יצירת תוכן

אמנם דף נחיתה הוא דף בודד קצר וקולע, אך כדי שהוא יעבור בצורה הטובה ביותר, חשוב שהוא יכיל תוכן איכותי, מעניין ומושך את הקורא. למילים יש כוח, וניסוח טוב יכול להניע את הלקוחות שלכם לפעולה מיידית, ובכך לקצר את הדרך לעבר הגדלת הרווחים. לעומת זאת, טקסט מסורבל ומרושל יכול לגרור חוויה שלילית ומבולבלת אצל הגולש, אשר יחליט לעזוב את הדף. בעמוד הנחיתה, יש חלון זמן קצר מאוד לתפוס את הקשב של הגולש, ולכן כדאי להשתמש במילים הנכונות שיעשו זאת.

לסיכום

דף נחיתה טוב ומושקע יכול לסייע מאוד לביצועים של בית העסק, למכירות ולרווחים שלו. ניתן להיעזר בשירותי נואבו מדיה גרופ, במטרה לבנות את דף הנחיתה המרשים, האיכותי והמזמין ביותר, אשר יעשה חשק ללקוח הבא שלכם להישאר!

רוצים אתר מקצועי?
תשאירו פרטים:

פרוייקטים אחרונים

מחירון דפי נחיתה

דף נחיתה

2000
1499
  • רספונסיבי (מותאם לנייד)
  • הדרכה מלאה על הדף
  • חיבור לגוגל אנליטיקס
  • שיחת אפיון
  • עיצוב גרפי מתקדם
  • סבבי תיקונים - 2
פופולרי

אתר ONE PAGE

3000
2499
  • רספונסיבי (מותאם לנייד)
  • הדרכה מלאה על הדף
  • חיבור לגוגל אנליטיקס
  • שיחת אפיון
  • עיצוב גרפי מתקדם
  • סבבי תיקונים - 2
פופולרי

אנחנו - נואבו מדיה גרופ

השותף שלך לצמיחת העסק בשיווק, פרסום, מיתוג ואסטרטגיה.

מענה מקיף בשביל העסק שלך!

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ונחזור אליכם במהירות!

כתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, שעות פעילות: 08:00-19:00

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם