לידים להחזרי מס: המדריך המלא לרכישה נכונה
דף הבית » לידים להחזרי מס: המדריך המלא לרכישה נכונה
עשרות אלפי שכירים ועצמאיים בארץ זכאים להחזרי מס מבלי שהם יודעים זאת. בדיוק בשביל זה יש פרסומות רבות בכל מקום הממליצות להם לבדוק את הזכאות שלהם להחזרי מס, והפרטים שלהם יכולים להגיע אליכם בקלות כלידים חמים ואיכותיים. כיצד מייצרים לידים להחזרי מס ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חוזה עם מי שמייצר את הלידים? הינה כל המידע שאתם חייבים להכיר לפני שאתם מתחילים.
מהם לידים להחזרי מס?
לידים להחזרי מס הם פניות מאנשים המעוניינים לבדוק את זכאותם לקבלת החזרי מס מהרשויות מכל מיני סיבות. הלידים האלו מגיעים ממודעות שהלקוחות פוגשים במקומות שונים באינטרנט כמו רשתות חברתיות, באתרי חדשות ובכל מקום אחר שבו הן מתפרסמות, וכשהם לוחצים עליהן הם מגיעים לדף נחיתה שבו הם ממלאים פרטים במטרה לקבל מידע נוסף מהגורם המקצועי שיעזור להם לממש את הזכות שלהם להחזרי מס.
למי הם מיועדים?
לידים להחזרי מס מיועדים לכל חברה ועסק שמטרתם להגיע לאנשים המחפשים סיוע בנושא, למשל יועצי מס, רואי חשבון וכל חברה המתעסקת בענייני מיסים והחזרי מס.
למה כדאי להשתמש בלידים להחזרי מס?
לא משנה אם אתם משרד מוערך של רואי חשבון או בעלי עסק קטן ופרטי בתחילת דרכו, לכל עסק יש תקופות שבהן קשה לו למצוא לקוחות רלוונטיים ולהגדיל את טווח הפעילות שלהם כדי להמשיך ולהתפתח. לידים להחזרי מס הם דרך מצוינת לקבל בצורה ישירה ומיידית את פרטיהם של לקוחות פוטנציאליים רבים, ובאמצעות מיקוד קהל היעד שלכם אתם יכולים להבטיח שהלידים יהיו חמים (כלומר חדשים) ומותאמים לשירות שאתם מספקים, לצרכים ולדרישות שלכם ושל העסק. לידים איכותיים ממקור אמין הם דרך מצוינת לגרום ללקוחות לפנות אליכם או להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליהם, במקום שתצטרכו לעבוד קשה על שיווק ושכנוע.
מהו המחיר של הלידים?
המחיר של לידים להחזרי מס משתנה לפי הספק שאתם בוחרים בו וסוג הליד, אך בדרך כלל טווח המחירים הממוצע הוא בין 20 ל-40 ש”ח לליד. המחיר יכול להשתנות גם לפי רמת הסינון שאתם דורשים מהספק, לפי האיכות שלו, לפי המקור שהוא הגיע ממנו (אורגני לעומת הגעה מקמפיין ממומן, למשל) ועוד.
אילו סוגים של לידים להחזרי מס קיימים?
בדרך כלל כל הלידים להחזרי מס נוצרים למטרה אחת – למצוא בעל מקצוע שיעזור להם לבדוק את הזכאות שלהם להחזרים ולהגיש את הטפסים הנדרשים כדי לקבל את הכסף בחזרה. את הלידים עצמם אפשר לסווג לשני סוגים עיקריים:
- לידים שעברו סינון – לידים שעברו סינון כדי לבדוק את היכולת שלכם להפיק מהם את המרב. במקרה של החזרי מס, בתהליך הסינון יימחקו כל הלידים שהחזרי מס לא רלוונטיים עבורם, למשל אנשים שהמשכורת שלהם נמוכה והם אינם משלמים עליה מס
- לידים חמים שלא עברו סינון – לידים שנוצרו ממש לא מזמן (בדרך כלל עד 24 שעות) שלא עברו סינון עדיין. הרשימה הזאת של הלידים תהיה גדולה יותר אך יש סיכוי גדול שיש בה כמה לידים שלא יהיו רלוונטיים אליכם
כמו כן, את הלידים אפשר לחלק גם לפי הדרך שהגולש עבר כדי למלא פרטים ולהפוך לליד. אם הם הגיעו לדף נחיתה שיש בו כמה שורות בודדות למלא, יש סיכוי גדול יותר שהוא יהיה לא רלוונטי אך עדיין כדאי לבדוק כל ליד ולראות אם הוא רלוונטי. לעומת זאת, יש לקוחות העוברים מסע לקוח גדול יותר וממלאים שאלון ארוך יותר (או אפילו כמה שאלונים) כדי לספק לכם את כל המידע עוד לפני שאתם פונים אליהם, מה שבדרך כלל יוצר לידים איכותיים יותר, וכאלו שאפשר בקלות להבין אם הם רלוונטיים אליכם או לא.
איך אפשר לייצר אותם?
יש כמה דרכים שבהן אפשר לייצר לידים להחזרי מס:
- דפי נחיתה – דפי נחיתה מעוצבים ונגישים שבהם הלקוחות משאירים פרטים. את הדפים האלו אפשר לפרסם בקלות בכל מקום או לקשר אליהם מדפים ומאתרים אחרים
- מודעות ממומנות – מודעות ממומנות במגוון פלטפורמות שמטרתן למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים ולספק לאלו המחפשים פתרון את מה שהם צריכים
- אתרים ייעודיים – אתרים המתמקדים בנושא של החזרי מס, מספקים מידע חשוב בנושא ומציעים ללקוחות להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליהם. את האתרים האלו אפשר לקדם באופן אורגני במנועי החיפוש כדי שהם יופיעו בראש רשימת התוצאות, מה שיגרום לכמות אנשים גדולה יותר להיכנס לאתר, לקרוא וגם להשאיר פרטים
- רשימות תפוצה – רכישה של רשימת לקוחות שאתם יכולים ליצור איתם קשר. שימו לב – זוהי בדרך כלל האופציה הכי פחות עדיפה, כיוון שלפעמים מדובר ברשימת אנשים שאינם מעוניינים בשירות שלכם, ואתם עלולים לקבל סיווג של ספאם בפנייה אליהם
אילו פרטים צריך למלא בטופס?
לפי הספק שתעבדו איתו, הלידים שלכם יכילו כמה פרטים חשובים של הלקוחות:
- שם מלא
- סטטוס תעסוקה
- גובה המשכורת של הלקוח ושל בן או בת הזוג שלו
- גובה תשלום מס הכנסה
- אם יש ילדים, ואם כן – כמה?
- תשלומי מזונות (אם יש)
- מעבר בין עבודות ב-6 השנים האחרונות
- עוד פרטים חשובים שיעזרו לסנן לידים לפי הצרכים והדרישות שלכם
מה חשוב לבדוק לפני הרכישה?
לפני שאתם סוגרים חוזה עם ספק לידים להחזרי מס, חשוב לוודא כמה עניינים חשובים:
- אמינות הלידים ובלעדיות – מומלץ לבדוק את השיטות שבהן הספק משיג את הלידים, בין שמדובר בדפי נחיתה מעוצבים היטב וקמפיינים ממומנים או בפנייה למאגרים קיימים. חשוב לבדוק גם אם הלידים שלכם בלעדיים, כלומר אם אתם היחידים שמקבלים את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאליים או שהם מגיעים גם למתחרים שלכם
- שיטת התמחור – כיצד הספק שאתם מקבלים ממנו לידים גובה את התשלום? אחד המודלים הפופולריים ביותר הוא תשלום פר ליד (CPL או Cost Per Lead), מה שאומר שאתם לא משלמים על הדרכים שבהן הספק מייצר את הלידים אלא רק על רשימת הלידים שאתם מקבלים
- המלצות וותק – בדקו את הוותק של הספק שתעבדו איתו ואת ההמלצות הקיימות עליו בשוק. ככל שהמוניטין והניסיון של העסק יהיו רבים וחיוביים יותר, כך גדל הסיכוי שתקבלו תמורה טובה להשקעה שלכם
- הפלטפורמה שדרכה מגיעים הלידים – כדי לערוך ניתוח נתונים ומעקב מדויקים יותר, כדאי לבדוק את הפלטפורמה שדרכה הלידים יגיעו אליכם, כמו פייסבוק, גוגל, טאבולה, אאוטבריין ועוד
שלושה טיפים להפקת המקסימום מלידים להחזרי מס
- יצירת קשר במהירות – תקופת הזמן האופטימלית ליצירת קשר עם הלידים שלכם היא עד 24 שעות. אין סיבה שתמתינו לפנות אליהם, וכל דקה שעוברת עלולה להפוך את הלקוח לליד קר שיוותר על השירות שאתם מציעים
- ניתוח וניטור הנתונים – בדקו את שיעורי ההמרה וההצלחה של הלידים שאתם מקבלים כדי לערוך שינויים והתאמות בתוכנית שלכם. בסופו של דבר מדובר בהשקעה כספית מהצד שלכם, וחשוב שתעשו אופטימיזציה לכל התהליך כדי להבטיח את התמורה הגדולה ביותר
- מיקוד קהל היעד שלכם – נסו למקד את קהל היעד שלכם כדי שסינון הלידים יהיה מוצלח יותר
סיכום
לידים להחזרי מס הם דרך מצוינת להפנות לקוחות אליכם לקבלת השירות שאתם מציעים, מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מדי בפנייה בעצמכם ללקוחות או לאנשים שאינם מעוניינים בכלל בשירות שלכם. בעזרת עבודה עם גורם המייצר לידים חמים ואיכותיים תוכלו להבטיח שההשקעה שלכם בתחום משתלמת ושאתם מקבלים כמות גדולה של לידים חמים ורלוונטיים שאתם הופכים בסופו של דבר לעסקאות המכניסות כסף לעסק שלכם.
ניהול עמודי סושיאלכתיבת תוכןקידום אורגני בגוגל