fbpx

לידים להלוואות: כל מה שחשוב לדעת

אם אתם מתעסקים בתחום מתן ההלוואות, כדאי לכם להכיר שיטה יעילה להגדלת מאגר הלקוחות שלכם – לידים להלוואות. במקום לחפש בעצמכם את הלקוח הבא שלכם, יש ספקים ומאגרים המאפשרים לכם לקבל בקלות ובנוחות את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאליים כדי לסגור איתם עסקה למתן הלוואה. השוק עמוס באנשים פרטיים ובעסקים המעוניינים לקבל הלוואה לכל מיני מטרות, ובאמצעות לידים איכותיים וממוקדים תוכלו לקבל עליהם מידע וליצור איתם קשר להמשך התהליך.

לידים להלוואות: מה זה בעצם?

לידים להלוואות הם אנשים המעוניינים בהלוואה, ממש כמו לידים בתחומים אחרים המעוניינים בשירותים ובמוצרים שונים, המשאירים פרטים אישיים לקבלת מידע נוסף ולהמשך התהליך. הלידים הם חלק חשוב מהלקוחות של הגופים המעניקים הלוואות מכל הסוגים, וגוף פיננסי המעוניין לשמור על בסיס לקוחות גדול ועל שימוש נרחב בשירותים שלו צריך לחפש את הלידים האלו כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולסגור איתם עסקה משתלמת.

למי הם מיועדים?

לידים להלוואות מיועדים לכל גוף פיננסי וספק של הלוואות, מבנקים וסוכנויות ביטוח ועד חברות חוץ בנקאיות ויועצים פיננסיים. כל מי שמרוויח ממתן הלוואה ללקוחות יכול להשתמש בלידים האלו ואפילו צריך לחפש אותם באופן אקטיבי כדי להגדיל את היקף ההלוואות שהוא נותן ואת מאגר הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלו.

כמה זה עולה?

המחיר של ליד להלוואה תלוי בסוג שלה (הלוואה לכל מטרה, הלוואה עסקית, הלוואה למסורבים וכן הלאה) והוא יכול להיות נתון לשינויים בהתאם לחוזה הרכישה שלכם מול הספק. בדרך כלל המחיר ההתחלתי של ליד אחד יכול להיות 10 ש”ח, והוא יכול גם להגיע ל-100 ש”ח לליד בהתאם לכמות המידע שאתם מקבלים ממנו ולכמה הוא חם ורלוונטי.

אילו פרטים צריך למלא?

כשהלווה מגיע לטופס הליד להלוואה, הוא צריך למלא כמה פרטים כדי שהם יישלחו אליכם:

  • פרטים אישיים בסיסיים – שם מלא, מקום מגורים, מצב משפחתי ועוד
  • סכום ההלוואה ומטרתה
  • המצב התעסוקתי של מבקש ההלוואה
  • קיום של הלוואות קודמות שעוד לא נפרעו
  • החזקה בנכסים
  • החזקה בכרטיס אשראי והשימוש בו
  • אם חזרו לו צ’קים
  • עוד פרטים בהתאם לצרכים ולדרישות של הגוף המעניק את ההלוואה

יש ספקי לידים המציעים ללקוחות הפוטנציאליים להלוואה שאלון לבדיקת זכאות, מה שיכול להפוך את תהליך הסינון של הלידים ליעיל הרבה יותר. עם זאת, ככל שהטופס יהיה ארוך יותר כך יגדל הסיכוי שהלקוח יעזוב את התהליך באמצע, ולכן חשוב לתכנן היטב את השאלון כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הפרטים שאתם צריכים מהלקוח עוד לפני שהוא פונה אליכם, ומצד שני אתם לא גורמים לו להתעייף מהתהליך עוד לפני שהוא התחיל.

מה חשוב לבדוק לפני הרכישה?

לפני שאתם רוכשים לידים להלוואות מהספק שבחרתם בו, חשוב לבדוק כמה פרמטרים חשובים כדי להבטיח רכישה משתלמת של לידים שימושיים:

·        מקור הלידים – חשוב לוודא שהלידים מגיעים ממאגר איכותי ואמין כדי להגדיל את הסיכויים לקבלת לידים חמים ורלוונטיים ושהספק משתמש בשיטות יעילות ליצירת לידים, למשל על ידי קידום אורגני או קידום ממומן ממוקד ועדכני. כמו כן, חשוב לוודא שלא קיבלתם רשימה גדולה מדי או כזו שהגיעה ממאגר חינמי או לא רלוונטי, כי יכול להיות ששליחת הצעות בתפוצה רחבה ללידים האלו תוביל לכך שתסומנו כספאם וכל ההשקעה שלכם תתבזבז

·        אמיתות הפרטים – מומלץ לבדוק אם הלידים שיגיעו אליכם עוברים בדיקת אימות של הפרטים לפני שהם מגיעים אליכם. חוסר אימות יכול להוביל לרשימת לידים ארוכה אך לא שימושית

·        רלוונטיות להלוואות – כמובן, צריך לוודא שהלידים שאתם מקבלים הם בנושאי הלוואות ולא לשירותים או מוצרים אחרים. מומלץ גם לבדוק אם הלידים חמים והתקבלו לא מזמן, או שהם ישנים יחסית ועלולים להיות לא רלוונטיים

·        בלעדיות – האם הלידים שאתם קונים הם בלעדיים לכם, או שמדובר ברשימה שמתחרים שלכם קנו כבר או יוכלו לקנות בעתיד אם ירצו?

·        התאמה לצורכי העסק – ספק איכותי של לידים יפעל לספק לכם רשימת לידים המתאימה לדרישות ולצרכים הספציפיים שלכם כעסק, ויסנן את הרשימה עוד לפני שהיא מגיעה אליכם כדי להבטיח שאתם מקבלים תמורה מלאה ואיכותית

·        מודל התמחור – האם הספק גובה מחיר על כל ליד שאתם מקבלים (גם אלו שאינם רלוונטיים), או גובה את התשלום רק על לידים שהפכו לעסקאות?

מהם סוגי הלידים הקיימים בתחום ההלוואות?

לידים בתחום ההלוואות מתחלקים בדרך כלל לכמה סוגים:

  • ליד הלוואה לכל מטרה – ליד של לקוח המחפש הלוואה לכל מיני מטרות כמו קניית רכב, יציאה לחופשה, שיפוץ בית ועוד מטרות של משק הבית הפרטי
  • ליד הלוואה לעסקים – גם עסקים זקוקים להלוואות למטרות שונות כמו שיפוץ העסק או הרחבתו, קניית ציוד חדש ועוד
  • ליד הלוואה למסורבים בעלי נכס – אנשים המעוניינים לקבל הלוואה אך קיבלו סירוב מהבנקים, ויש להם נכס שהם יכולים להשתמש בו כערובה להלוואה
  • ליד הלוואה כנגד חסכונות – אנשים המעוניינים לקבל הלוואה כנגד תוכנית חיסכון שיש להם כמו קרן השתלמות, קופת גמל ועוד

הלידים האלו יכולים להיות לידים חמים (אנשים שהשאירו פרטים אישיים ואפילו פנו בעצמם לקבל הצעות) או לידים קרים (אנשים שלא בהכרח הביעו עניין בתחום או בנקיטת פעולה בנושא). כמו כן, הלידים יכולים להיות אורגניים, כלומר הלקוחות הגיעו אליכם באופן עצמאי בעזרת פרסומים שהם ראו באינטרנט, או לידים בתשלום שהגיעו אליכם בעקבות קמפיין שמימנתם או דרך רכישה של מאגר לידים.

סיכום

לידים להלוואות הם הדרך שלכם להגיע בקלות לאנשים ולעסקים המעוניינים בהלוואה למטרות שונות, שהשאירו פרטים במקומות הנכונים כדי לקבל מכם הצעה מהירה וישירה בהתאם למצב שלהם. יש מגוון ספקים שיעזרו לכם להשיג לידים להלוואות באמצעות שיטות שונות, וחשוב לבחור את הספק הנכון כדי לקבל לידים איכותיים וחמים שיובילו להענקת הלוואות מכל הסוגים.

רוצים אתר מקצועי?
תשאירו פרטים:

אנחנו - נואבו מדיה גרופ

השותף שלך לצמיחת העסק בשיווק, פרסום, מיתוג ואסטרטגיה.

מענה מקיף בשביל העסק שלך!

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ונחזור אליכם במהירות!

כתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, שעות פעילות: 08:00-19:00