fbpx

טיפים לניהול עמודי פייסבוק שמכניס עוד לקוחות וכסף לעסק

ניהול עמודי פייסבוק הוא תהליך של יצירת, תחזוקה וניהול דף פייסבוק עבור עסק או ארגון בצורה כזו שקהל היעד של הארגון יצור איתו מעורבות באופן קבוע ויבין את החוזקות וערכי המותג. הניהול  כולל הגדרת דף הפייסבוק, הוספת מידע על העסק, פרסום תוכן, ניהול התגובות והודעות, מעקב אחר ביצועי הדף, העלאה של המלצות של לקוחות, מוצרים חדשים לקידום, התייחסות לחגים וימים מיוחדים, הנחות ומבצעים ועוד.

ניהול עמודי פייסבוק יכול להיות דרך מצוינת לחשוף את העסק שלך לקהל חדש, ליצור קשר עם לקוחות קיימים ולשפר את המכירות. עם ניהול יעיל, אתה יכול להפוך את דף הפייסבוק שלך למקור מידע חשוב עבור לקוחותיך ולעזור להם לקבל החלטות משמעותיות לגבי העסק שלך.

לכל עסק שכבר עבר את השלב הראשוני ויש לו באופן בטוח יחסית כדאיות עסקית, אנו ממליצים על שירותי תחזוק עמוד פייסבוק בצורה מקצועית.

מהם היתרונות של ניהול עמודי פייסבוק?

ניהול עמודי פייסבוק יכול להיות דרך מצוינת לחשוף את העסק שלך לקהל חדש, ליצור קשר עם לקוחות קיימים ולהפוך את המכירה להרבה יותר קלה באמצעות הנגשת מידע נרחב בעמוד. עם ניהול יעיל, אתה יכול להפוך את דף הפייסבוק שלך למקור מידע חשוב עבור לקוחותיך ולעזור להבין שהם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר כאשר הם בוחרים במוצרים או השירותים של העסק שלך.

להלן כמה מהיתרונות של ניהול עמודי פייסבוק:

חשיפה לקהל חדש:

  • פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים. זאת אומרת שסביר להניח שקהל היעד שלך נמצא בפייסבוק כיום ובמידה ואתה רוצה להרחיב את הפעילות וההכנסות של העסק אתה חייב לייצר איתם מערכת יחסים דיגיטלית על בסיס קבוע בעמוד הפייסבוק שלך.

יצירת קשר עם לקוחות קיימים

  • פייסבוק היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם לקוחות קיימים. אתה יכול להשתמש בפייסבוק כדי לעדכן אותם על מוצרים ושירותים חדשים, מבצעים, אירועים ועוד. לקוחות קיימים כבר סומכים על העסק במידה וקנו ממך בעבר וקיבלו יחס ושירות טוב וזה פספוס גדול לא לייצר איתם אינטראקציה פעמים נוספות להגדיל את ערך חיי הלקוח (LTV).

שיפור המכירות

  • ברגע שיש ניהול יציב ומקצועי לעמוד הפייסבוק זה משפר באופן ישיר גם את הקלות במכירה עצמה, מכיוון שללקוח יש הרבה יותר מידע על העסק ולראות את ציר הזמן שלו בדיגיטל ולקבל ביטחון שהוא עושה את ההחלטה הנכונה אל מול עסק יציב שמתחזק את הפלטפורמות השונות.

שירות לקוחות

  • בעידן החדש פייסבוק היא דרך מצוינת לספק שירות ללקוחות שלך. אתה באמצעות המסנג’ר של פייסבוק והווטסאפ ניתן לענות לשאלות ולתת כל אינפורמציה רלוונטית ללקוח באופן דיגיטלי. כחלק מניהול עמודי פייסבוק שאנחנו עושים בחברה אנחנו מציעים גם שירות של מענה ללקוחות ותחזוק שותף של הנושא.

מעקב אחר ביצועים

  • פייסבוק מציעה כלי מעקב המאפשרים לך לעקוב אחר ביצועי הדף שלך ולראות מגמות של הפעילות. אתה יכול להשתמש בנתונים אלו כדי לראות כמה אנשים מבקרים בדף שלך, מה הם מגיבים לתוכן שלך וכך גם לדעת מה האיכות של התוכן שאתה מעלה לעמוד ולקבל מכך תובנות שיכולות להשפיע על העסק בצורה ישירה.

יצירת קהלים חמים לפרסום הממומן

  • ברגע שאנחנו מנהלים את עמוד הפייסבוק באופן מקצועי ומעלים את המעורבות האורגנית שלו, אנחנו מקבלים גם המון דאטה של קהלים חמים רלוונטים שנוכל לחזור אליהם עם פרסום חוזר לאחר מכן בכל הפרסום הממומן שלנו. קהלים חמים בדרך כלל מביאים עלויות הרבה יותר טובות בביצועים של הקמפיינים ולכן זה מאוד משמעותי ויכול לעזור לשיפור ההכנסה והמכירות בעסק.

טיפים לניהול עמוד פייסבוק נכון

פרסם תוכן איכותי באופן עקבי:

  • שוב לפרסם תוכן איכותי באופן עקבי בדף הפייסבוק שלך. חשוב להבין לעומק את קהל היעד ולאחר מחקר מעמיק ליצור תוכן מותאם שבדיוק נוגע שנקודות שיגרמו לו בסופו של דבר לייצר מוערבות וליצור איתנו קשר בהמשך הדרך.

השתמש סרטונים

  • סרטונים הם דרך מצוינת למשוך תשומת לב ולגרום למשתמשים להתעניין בתוכן שלך הרבה יותר מאשר תמונות. אם אתם בונים אסטרטגיה של תוכן לניהול עמוד הפייסבוק שלכם, אתם חייבים להשתמש בסרטונים
  •  

השתמש בכותרות מושכות

  • הכותרות של הפוסטים שלך הן אחד הדברים החשובים ביותר שיקבעו אם המשתמשים יבחרו לקרוא אותם. הקפד לכתוב כותרות קצרות, קולעות ומעוררות עניין. כתיבה מקצועית לפוסטים צריכה להיות גם היא לאחר מחקר מעמיק שמשקף בדיוק מה הנקודות שנוגעות לקהל היעד שלך וגורמות לו לבצע פעולות אקטיביות (יצירת קשר, קביעת פגישה וכו’)
  •  

השתמש בהאשטגים

  • ההאשטגים הם דרך מצוינת להגיע לקהל רחב יותר. כאשר אתה משתמש בהאשטגים, הפוסט שלך יוצג למשתמשים שמחפשים את אותם האשטגים ומאפשר לך להגדיל את הסיכוי שלקוחות רלוונטים יגיעו אלייך. בעבר שימוש באשטגים היה הרבה יותר משמעותי, אבל עדיין חשוב להשתמש בהם ולא להזניח את הנושא הזה בניהול העמוד.

השתמש ב: Live Video

  • דרך מצוינת ליצור קשר עם הקהל שלך ולגרום לו להרגיש מעורב. אתה יכול להשתמש בLive Video כדי לשדר אירועים, לענות על שאלות או סתם לשוחח עם הלקוחות שלך. מתי שאנחנו עושים לייב בעמוד שלנו כל הלקוחות שעוקבים אחרינו מקבלים התראה לטלפון וככה אנחנו יכולים להגדיל באופן משמעותי את המעורבות שהלייב מקבל.

עקוב אחר ביצועי הדף שלך:

  • פייסבוק מציעה כלי מעקב מתקדמים במיוחד המאפשרים לך לעקוב אחר ביצועי הדף שלך ולזקק משם תובנות מעולות. כדאי מאוד לקחת את התובנות הללו ולבנות דרכם רעיונות חדשים ופתרונות לייעול ניהול עמוד הפייסבוק.

לסיכום

ניהול עמודי פייסבוק יכול להיות דרך מצוינת לחשוף את העסק שלך לקהל חדש, ליצור קשר עם לקוחות קיימים ולשפר את הקלות בזמן המכירה. עם ניהול יעיל, אתה יכול להפוך את דף הפייסבוק שלך למקור מידע חשוב עבור לקוחותיך ולעזור להם לקבל החלטות לגבי העסק שלך,

אנחנו בנואבו מדיה גרופ מנהלים עשרות עמודים של המותגים המובילים בארץ ומזמינים גם אותך לעבור לניהול מקצועי שמייצר בשורה התחתונה עוד מעורבות וכסף של לקוחות לעסק שלך.

רוצים ניהול עמוד פייסבוק מקצועי?
תשאירו פרטים:

אנחנו - נואבו מדיה גרופ

השותף שלך לצמיחת העסק בשיווק, פרסום, מיתוג ואסטרטגיה.

מענה מקיף בשביל העסק שלך!

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ונחזור אליכם במהירות!

כתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, שעות פעילות: 08:00-19:00