פרסום בטאבולה: המדריך המלא לקידום מוצלח
דף הבית » פרסום בטאבולה: המדריך המלא לקידום מוצלח
טאבולה היא פלטפורמת פרסום חדשנית המאפשרת לכם לפרסם את המוצרים והשירותים שלכם באתרים מובילים בישראל וברחבי העולם. בעזרת הפלטפורמה הזו תוכלו להציג את הפרסומות שלכם בצורה טבעית ומוקפדת, תוך התאמה אישית לקהל היעד שלכם. רוצים לדעת עוד על פרסום טאבולה? כאן תגלו את כל היתרונות של שימוש בפלטפורמה וטיפים חשובים לניהול קמפיינים מוצלח.
מה זה טאבולה?
טאבולה (Taboola) היא פלטפורמה המאפשרת לכל המעוניין לפרסם את עצמו ברחבי הרשת באתרים מובילים שונים, בפרסומות המשתלבות באופן טבעי בתוכן שהגולשים כבר ניגשו אליו. הפלטפורמה נועדה לגרום לצורכים של תוכן מסוים לקבל גישה לתוכן מותאם אישית העשוי להיות מעניין ורלוונטי עבורם, ובשנים אחדות הצליחה לצבור מוניטין בין לאומי לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר בעולם.
היתרונות של פרסום בטאבולה
לפרסום בטאבולה יש כמה יתרונות חשובים שכדאי לכם לנצל:
- חשיפה לקהל רחב – באמצעות טאבולה תוכלו להגיע לקהל של מיליוני גולשים באתרים מובילים בישראל וברחבי העולם. פרסום בטאבולה מאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי עצום ולחשוף את המותג שלכם בפני אנשים רבים מכל הפלחים השונים של האוכלוסייה
- פרסום ממוקד – אתם יכולים לטרגט את המודעות שלכם בטאבולה לקהל ספציפי מאוד לפי קריטריונים כמו גיל, מגדר, מקום מגורים, תחומי עניין, דפוסי גלישה ועוד. באמצעות המנגנון הזה אתם יכולים לוודא שהמודעות שלכם מוצגות לאנשים שיש להם את הסיכוי הגבוה ביותר להתעניין במוצרים או בשירותים שלכם
- שילוב טבעי של המודעות בתוכן – מודעות טאבולה מוצגות בצורה טבעית בתוך הכתבות והמאמרים, תוך התאמה אישית של הפרסומת לתחומי העניין של הגולש. הפרסומות של טאבולה פולשניות פחות מפרסומות באנרים סטטיות, ויש להן סיכוי גבוה יותר לעורר את התעניינותם של הגולשים
- שיפור יחס ההמרה – פרסום בטאבולה יכול ליצור שיפור גדול בשיעורי ההמרה שלכם. הסיבה לכך היא שהמודעות מוצגות לאנשים שכבר הביעו עניין בנושאים הרלוונטיים למוצרים או לשירותים שלכם, ולכן יש סיכוי גדול יותר שהם יתעניינו באמת במה שיש לכם להציע וילחצו על המודעה
- פלטפורמה קלה לשימוש – יצירת קמפיין פרסום בטאבולה היא קלה ופשוטה, ואתם לא צריכים ידע טכני מיוחד בשביל להקים קמפיין איכותי. הפלטפורמה של טאבולה ידידותית למשתמש ומספקת המון כלים וטיפים שיעזרו לכם ליצור קמפיין אפקטיבי
- כלים למדידת התוצאות – טאבולה מספקת כלים מתקדמים המאפשרים לכם לעקוב אחרי הביצועים של הקמפיין שלכם, כדי שתוכלו לדעת מה עובד ומה לא ולערוך את השינויים הנחוצים לשיפור התוצאות
- תשלום לפי ביצועים – במודל העסקי של טאבולה אתם משלמים רק על התוצאות, כלומר עבור לחיצות על הפרסומת או המרות. ככה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים תמורה מלאה לכסף שלכם
אז איך יוצרים קמפיין פרסום אפקטיבי בטאבולה?
בואו נדבר על השלבים שתצטרכו להשלים כדי להקים קמפיין פרסום מוצלח ואפקטיבי בטאבולה:
- פתיחת חשבון בטאבולה – כמובן, אי אפשר להתחיל את התהליך מבלי להירשם לפלטפורמה. טאבולה מבקשת פרטים די בסיסיים כדי להתחיל כמו השם שלכם ושם העסק, כתובת מייל ואמצעי תשלום
- קביעת היעד של הקמפיין שלכם – כדי לדעת איך הקמפיין שלכם ייראה אתם צריכים לדעת מהן המטרות שאתם רוצים להשיג איתו. הדרך שבה הקמפיין שלכם יפעל תהיה שונה אם אתם רוצים להגדיל את כמות הכניסות לאתר, להגדיל את המכירות, להגדיל את כמות הרשומים לניוזלטר שלכם או להגדיל את קהל העוקבים שלכם ברשתות החברתיות השונות. מומלץ גם להגדיר ערך מספרי למטרות האלו כדי להצליח לעקוב היטב אחרי הביצועים של הקמפיין
- הגדרת הקריטריונים של הקמפיין – כעת הגיע הזמן להגדיר היטב את הקהל שיראה את המודעות שלכם לפי טווח גילאים, מגדר, מקום גאוגרפי, תחביבים וכל קריטריון אחר שיעזור לטאבולה לזהות במדויק את הגולשים שהמודעות שלכם רלוונטיות להם. עוד קריטריונים של הקמפיין שתצטרכו להגדיר הם השם שלו, תקופת הריצה שלו, המכשירים שבהם הפרסומות שלכם יופיעו ועוד
- כתיבת התוכן והוספת תוכן חזותי – כדי למשוך את הקוראים ללחוץ על המודעה ולקדם אותם לקראת המטרה שלכם, עליכם ליצור תוכן איכותי הן בצורת טקסט והן בצורה חזותית. אם אין לכם ידע נדרש בנושא או שאתם לא בטוחים אם התוכן שלכם אופטימלי, כדאי לכם לפנות לחברה מקצועית ליצירת תוכן ולניהול קמפיינים. מוזמנים ליצור קשר עם נואבו מדיה לניהול קמפיין פרסום בטאבולה או בכל פלטפורמה או רשת חברתית לבחירתכם. נשמח לעמוד לשירותכם כדי שהעסק או המותג שלכם יזנק קדימה ברשת ויגיע בתפוצה רחבה לכל הקהלים הפוטנציאליים שלכם
- העלאת הקמפיין לאוויר ומעקב אחר ביצועים – אחרי שהקמפיין מוכן הגיע הזמן להעלות אותו לאוויר ולעקוב אחר הביצועים שלו באמצעות הכלים שטאבולה מספקת לכם
מהו התקציב שעליי להשקיע?
טאבולה דורשת מכל המעוניינים לפרסם קמפיינים דרכה להגדיר תקציב יומי מינימלי של 10$. עם זאת, סכום כזה נחשב תקציב נמוך, והתוצאות של הקמפיין יהיו בהתאם. בטאבולה ממליצים להשתמש בתקציב יומי לפרסם של 50 דולר לפחות כדי ליהנות מביצועים אופטימליים של הפרסום שלכם, אבל גם סכום כמו 20$ ביום יכול ליצור תוצאות טובות לאורך זמן. ההגבלה הזו אומנם לא נמצאת בפלטפורמות אחרות כמו גוגל או פייסבוק, אבל מומלץ לנסות את השיטה לפרק זמן של שבוע או שבועיים כדי לראות את התוצאות בפועל ולהחליט באיזו פלטפורמה הפרסום שלכם הכי משתלם.
מה עדיף – פרסום בטאבולה או פרסום באאוטבריין?
השיקול המרכזי בבחירה בין טאבולה לאאוטבריין הוא האתרים שכל פלטפורמה עובדת איתם – האתרים הגדולים ביותר בדרך כלל עובדים רק עם אחת מהן, ולכן אם אתם רוצים לראות את המודעות שלכם באתר ספציפי תצטרכו לבדוק אם הוא עובד עם טאבולה או עם אאוטבריין. אתר ynet למשל עובד עם טאבולה, לעומת אתר ישראל היום שעובד עם אאוטבריין. בדרך כלל אנשים פונים לאאוטבריין כשהם רוצים לפנות לאתרים ספציפיים ביותר כמו מגזינים של רכבים או קוסמטיקה, ולשתי הפלטפורמות יש גישה לאתרי חדשות גדולים בארץ. פרט לכך, בין שתי הפלטפורמות האלו יש כמה הבדלים טכניים אך מבחינתכם המשתמשים אין הבדל חשוב העלול להטות את ההחלטה לכיוון מסוים.
סיכום
אם הפרסום בגוגל או ברשתות חברתיות כבר לא יוצר את האפקט שאתם רוצים כדאי לשקול פרסום בטאבולה, שם תוכלו לשלב את הפרסומות שלכם באופן טבעי בכתבות של אתרים גדולים כמו וואלה ו-ynet. הפלטפורמה קלה ונוחה לשימוש ואפשר ליצור איתה פרסום ממוקד מאוד, ואנחנו בנואבו מדיה נשמח לעמוד לרשותכם כדי שתוכלו לפרסם את העסק שלכם כמו שצריך בטאבולה או בכל פלטפורמה באינטרנט.
ניהול עמודי סושיאלכתיבת תוכןקידום אורגני בגוגל