fbpx

פרסום בטיקטוק: הדור הבא של השיווק

אם אתם חושבים שטיקטוק היא אפליקציה סתמית ומיותרת, כדאי שתחשבו שוב – לא רק שהיא פונה לקהל יעד מגוון מאוד בארץ בפרט ובעולם בכלל, יש בה גם אמצעים מפותחים מאוד לפרסום ממומן ולקידום של עסקים מכל הסוגים. גם אם אתם לא בטוחים שזוהי הפלטפורמה המושלמת להשתמש בה לחיזוק זהות המותג שלכם כדאי לכם לקרוא את המאמר שכאן – יכול להיות שתגלו מקור חדש ליצירת לידים ומכירות.

פרסום בטיקטוק: למה זה כדאי?

בפרסום בטיקטוק יש לכם הזדמנות להביע את היצירתיות שלכם ולהשפיע על הקהל עם התוכן הקצר אך מעניין שאתם יוצרים, בין שאתם רוצים לקדם מוצר חדש, לשמוע את הדעות והפידבק שלהם או לבסס את המוניטין שלכם כבעלי סמכות בתחום שבו אתם פועלים. טיקטוק יכולה להיות פלטפורמה מצוינת בשבילכם להגדיל את החשיפה למותג, ליצור קשר אישי ומיידי עם קהל מכל הארץ ולשלוח מסרים קצרים וממוקדים שהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם יאהבו לראות.

טיפים לפרסום בטיקטוק: איך לעשות את זה נכון?

טיקטוק הפכה לאפליקציה פופולרית בכל העולם, וגם בארץ יש עשרות אלפי אנשים המשתמשים בה מדי יום. פרסום בטיקטוק יכול לעבוד בדיוק כמו באפליקציות אחרות, אבל אתם צריכים לעשות זאת בצורה מחושבת וחכמה כדי להפיק את המרב מכל המשאבים שאתם משקיעים בנושא. הינה כמה טיפים כלליים ליצירת התוכן האיכותי ביותר:

  • בידול ודייקנות – הסרטונים שלכם אמורים לייצג את הבידול שלכם, אז חשוב שלא להעתיק תוכן ממתחרים. אנחנו כמובן ממליצים לכם מאוד לראות את מה שהם עושים כדי לנסות להבין איך אתם יכולים להציג את עצמכם בצורה טובה וייחודית יותר. כמו כן, חשוב שהמסר יהיה מדויק ככל האפשר ומנוסח היטב, כדי להימנע ממשמעויות שליליות שאולי אתם לא חשבתם עליהן אבל הקהל קורא אותן בין השורות (או בין הפריימים)
  • הצטרפו לטרנדים – אתם עומדים להיתקל בטיקטוק בהרבה טרנדים, חלקם קצת מוזרים ומגוחכים. אל תהססו להצטרף אליהם וליצור פרסומות ברוח שטותית וקלילה. יש לא מעט ערוצים רשמיים ובין לאומיים של חברות תעופה, חברות הייטק, יצרני רכב ועוד שיצרו פרסומות מצחיקות, מבדרות או אפילו חמודות שגרמו לקהל להשתכנע ולהגיב בהתאם
  • תכנון הסרטון – גם אם הסרטון נראה ספונטני לגמרי, כל פרסום איכותי ומחושב שאתם רואים כולל גם תכנון מקיף של הסרטון ברמת התסריט. אל תשכחו גם לדבר עם הקהל בגובה העיניים ובשפה יום יומית וחברית, אלא אם אתם מגיעים אלינו מהאקדמיה ללשון העברית כדי ללמוד דבר או שניים על פרסום באפליקציה (וגם אז מומלץ לא להגזים עם השפה הגבוהה)

פרסום ממומן בטיקטוק

גם בטיקטוק יש אפשרות ליצור פרסום ממומן, שבו הסרטונים שלכם יופיעו כפרסומת בין הסרטונים האחרים בפיד של המשתמשים. המערכת שבאמצעותה יוצרים את הפרסומות בטיקטוק די דומה לזו של פייסבוק, ככה שאם אתם כבר מנוסים בה תוכלו די בקלות להתמצא גם כאן.

היתרונות והחסרונות של פרסום ממומן בטיקטוק

לפרסום בטיקטוק יש את כל היתרונות של פרסום ברשת חברתית: תפוצה רחבה עם פוטנציאל לוויראליות, אינטראקציה מיידית וישירה עם קהל העוקבים שלכם ועם קהל פוטנציאלי, הזדמנות להביע את היצירתיות שלכם וליצור תוכן קריאייטיב שידבר אל הקהל וחשיפה ויזואלית רחבה מאוד למותג שלכם ולמוצרים והשירותים שאתם מציעים. טיקטוק ספציפית תעזור לכם להגיע בקלות יחסית לפלחי אוכלוסייה צעירים יותר, אבל חשוב לציין שממוצע הגילים בטיקטוק הוא לא נמוך כמו שחושבים, ויש בו המון משתמשים בני 25, 30 וגם יותר.

לעומת זאת, יש לפרסום בטיקטוק גם כמה חסרונות, למשל הקושי בהגעה לקהל אוכלוסייה מבוגר יותר (45+ – הם גם נמצאים שם אבל בכמויות קטנות יותר) וגם העובדה שהתוכן באפליקציה הזאת משתנה מהר מאוד – מדי יום יש טרנדים חדשים וצריך לתחזק את התוכן האורגני ואת הקמפיינים באופן קבוע ותדיר. הקהל מחפש תוכן חדש וטרנדי כל הזמן, מה שידרוש מכם יצירתיות רבה, יד על הדופק ונכונות ליצור משהו חדש מדי כמה ימים ואפילו מדי יום. כמו כן, פילוח הקהל לא נעשה לפי מרחק, ופרסום מקומי לא עובד בטיקטוק כמו באפליקציות אחרות.

דגשים חשובים להקמת קמפיין ממומן בטיקטוק

  • המסר צריך להיות קצר וקולע – על אף ההארכה של סרטונים עד ל-10 דקות במקרים מסוימים, הרוב המוחלט של הסרטונים בטיקטוק הם בני 15 עד 60 שניות. השקיעו ביצירת סרטונים קצרים שהמסר שלהם ברור ועובר מייד לקהל כדי ליצור את האפקט החזק ביותר
  • שיתוף פעולה עם משפיענים – הקהילה הישראלית בטיקטוק כבר מבוססת, ויש לכם לא מעט משפיענים שאתם יכולים לעבוד איתם ולחזק את הנוכחות שלכם
  • נצלו כל שקל – לא משנה מהו גובה התקציב שאתם משקיעים בקמפיין, אתם צריכים לעבוד קשה כדי לוודא שכל אגורה מנוצלת היטב באמצעות בדיקת נתונים, בדיקת ההצלחה של המתחרים, בחירת מודל התשלום הנכון ועוד. אופציה טובה בנושא היא לפנות לחברה לניהול קמפיינים כדי לוודא שההשקעה מנוצלת נכון

שאלות נפוצות

איך עובד הטירגוט בטיקטוק?

טירגוט בטיקטוק עובד כמו בפלטפורמות אחרות, אבל הם כלליים קצת יותר. כפי שציינו פרסום מקומי עלול להיות קצת מסובך, כיוון שאי אפשר לבחור בעיר ספציפית אלא באזור שלם שהמודעות יגיעו אליו (צפון, מרכז, דרום, חיפה, ירושלים או תל אביב). אפשר להשתמש בפילוחים נוספים כמו מגדר, טווח גילים ותחומי עניין. מומלץ להשקיע בתוכן ובמסר שהוא מעביר מאשר להסתמך על הטירגוט של הפרסום – לטיקטוק יש אלגוריתם מצד המשתמשים שעובד שעות נוספות, והוא ידאג להציג את הפרסומת שלכם לאנשים הרלוונטיים.

האם חובה להחזיק חשבון עסקי פעיל בטיקטוק כדי לפרסם בו?

כמו באפליקציות אחרות שאפשר לפרסם בהן, גם בטיקטוק אתם לא חייבים לתפעל חשבון עסקי כדי לפרסם, ואפילו לא לתפעל חשבון בכלל. אם יש לכם חשבון אתם יכולים לקשר אותו למודעה או לפרסם אותה בשם הפרופיל כדי שאנשים יוכלו לעקוב אחריכם בהמשך, או שאתם יכולים פשוט להכניס את שם העסק או המותג ולקשר לאתר שלכם או לחנות הווירטואלית שאליה אתם רוצים לכוון את הקהל. אם אתם רוצים לפרסם סרטונים קיימים תצטרכו לחבר את העמוד שלכם לחשבון שממנו אתם מפרסמים.

למי מתאים הפרסום בטיקטוק?

מגוון העסקים היכולים להפיק תועלת מפרסום בטיקטוק הזו די רחב, וגם אם אין לכם איזה מוצר שאתם יכולים לצלם בצורה אסתטית אתם עדיין יכולים לנצל את הפלטפורמה ולשווק את עצמכם, האנשים העומדים מאחורי המותג שלכם. בין שאתם מעצבי אופנה, מדריכי כושר פרטיים או בעלי חנות למוצרים לבעלי חיים – המטרה של התוכן שתפרסמו היא לעניין את הקהל, לבדר אותו ולגרום לו להכיר אתכם ואת מה שאתם מציעים להם, וזה משהו שכל עסק יכול לעשות. אם אתם לא בטוחים איך לעשות זאת ואיזה תוכן יעניין את הקהל שלכם, אנחנו בנואבו מדיה גרופ נוכל לספק לכם ייעוץ מקיף וממוקד בנושא.

האם פלטפורמת טיקטוק יכולה לסייע בהגדלת המכירות?

כמובן, אבל חשוב להשתמש בה בצורה יעילה וחכמה ולא רק לפרסם סרטונים פה ושם בלי עריכה או מחשבה מקדימה. כל שנייה של סרטון שהקהל רואה צריכה לשרת את אחת המטרות שלשמה אתם מתעסקים בנושא מלכתחילה – שיווק מוצר חדש, הגדלת כמות הכניסות לאתר ועוד, וכל זה במעטפת משכנעת וקלילה של סרטון בעל פוטנציאל לוויראליות. תוכלו להשתמש בשירות כתיבת תוכן וגם בשירות עריכת וידאו של נואבו מדיה גרופ כדי להבטיח שקהל העוקבים שלכם והקהל הפוטנציאלי ייחשפו לתוכן איכותי שידבר אליהם וישכנע אותם.

לסיכום

אם מתעלמים לרגע מהסטיגמות ובודקים קצת יותר לעומק את אפליקציית טיקטוק, מגלים פלטפורמה נהדרת עם כלים מקצועיים ליצירת חשיפה רחבה וויראלית של כל מותג באמצעות פרסום של סרטונים איכותיים וממוקדי מטרה. אם הצלחנו לשכנע אתכם שכדאי לכם לתת ניסיון לאפליקציה הזו, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ והכוונה מקצועיים בתחום. אנחנו עוסקים זה שנים רבות בפיתוח תוכן חזותי אותנטי, מקצועי ורלוונטי, וגם אתם יכולים להצטרף ולהגדיל את החשיפה שלכם, את האינטראקציה עם הקהל ואת יחס ההמרות והלידים בטיקטוק בפרט ובכל רשת חברתית לבחירתכם.

רוצים ניהול עמוד אינסטגרם מקצועי?
תשאירו פרטים:

אנחנו - נואבו מדיה גרופ

השותף שלך לצמיחת העסק בשיווק, פרסום, מיתוג ואסטרטגיה.

מענה מקיף בשביל העסק שלך!

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ונחזור אליכם במהירות!

כתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, שעות פעילות: 08:00-19:00