דף הבית » פרסום ממומן באינסטגרם: כל מה שאתם צריכים לדעת
אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לפרסם בה את המותג שלכם ואת המוצרים השונים, וליצור זהות מותג בלתי נשכחת שהעוקבים שלכם וגם אנשים שעדיין לא מכירים אתכם ישמחו לראות בפיד שלהם. באילו דרכים אפשר לפרסם באינסטגרם ואיך מנצלים אותן נכון? לפניכם כל המידע שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים.
חברות ועסקים רבים בארץ ובעולם מנצלים את היכולות הרבות שאפליקציית אינסטגרם מספקת להם כדי להגדיל את החשיפה והמכירות שלהם. אחד היתרונות של פרסום ממומן בפלטפורמה הזו הוא הגיוון בצורות הפרסום, שעליו נדבר מייד. כמו כן, באינסטגרם לרוב קל יותר ליצור חשיפה באמצעות שיתופי פעולה ועבודה עם משפיענים בגלל הקלות שבצפייה בתוכן – תחשבו כמה קל לאנשים לראות תמונה או סרטון ולהתלהב ממה שמראים להם, לעומת קריאה של פוסט ארוך שיש בו הרבה מילים ואולי תמונה אחת בסוף, וכמובן גם הוויראליות של התוכן הזה רבה יותר. הרבה עסקים מדווחים שבהשקעה זהה בפלטפורמות שונות דווקא אינסטגרם היא זו שהביאה להם את התוצאה הטובה ביותר, ובאמצעות שימוש בתכונות ופיצ’רים לפרסום המבוססים על אלו של פייסבוק היא מייצרת פלטפורמה נהדרת לפרסומים של עסקים המסוגלים להתבסס על תוכן חזותי.
אחד היתרונות של פרסום באינסטגרם הוא הגיוון שבו הגולשים יכולים לראות את המודעות שלכם. הן יכולות להופיע אצלם בפיד בכל מיני מקומות:
יש המון סוגים של קמפיינים שאפשר לפתוח באינסטגרם, רובם דומים מאוד למה שיש בפייסבוק. הינה כמה מהבולטים שבהם:
בואו ניגש לעניינים – כדי ליצור קמפיין ממומן באינסטגרם אתם צריכים לנקוט כמה צעדים:
הינה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם למקסם את התוצאות מהפרסומים הממומנים והאורגניים שלכם באינסטגרם:
בעזרת הטיפים שלנו תוכלו גם אתם לנהל קמפיינים ממומנים באינסטגרם בצורה יעילה ומחושבת. אנחנו בנואבו מדיה יכולים לעזור לכם לנהל קמפיינים ועמודי סושיאל בדרך להצלחה – מוזמנים לקרוא באתר שלנו המלצות מלקוחות קודמים ועוד מידע חשוב שיקדם אתכם ואת המותג שלכם בעולם הדיגיטלי.
ניהול עמודי סושיאלכתיבת תוכןקידום אורגני בגוגל