fbpx

קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני (SEO) מתייחס לכל פעילות שיווק שמטרתה להעלות את דירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. קידום זה הינו אמצעי רווחי ביותר בקרב חברות וארגונים גדולים, מאחר ומילוני גולשים נמצאים בגוגל. אז מהו קידום אורגני איכותי?

מה היא מטרת קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני איכותי ומקצועי יגרום לכך שגולשים רבים ונוספים יכנסו לאתר שלכם. ככל שיכנסו יותר גולשים לאתר שלכם, כך הסיכוי שהם ירכשו את המוצר שלכם עולה, ומכך הסיכוי שלכם להגדיל את הרווחים שלכם עולה גם כן. המטרה של הקידום היא לחשוף את האתר שלכם לחיפושים של לקוחות עתידיים.

מה הם הגורמים המרכזיים שמשפיעים על הצלחת הקידום האורגני?

1. תוכן איכותי ורלוונטי

כאשר גולש מנסח שאלה בגוגל, הוא מצפה לקבל תוצאות בעלות מידע ערכי ורלוונטי לשאלה שלהם. לכן גודל מקדמת את האתרים הרלוונטיים ביותר לגולש. כאשר תיצרו תוכן לטובת הקידום, עליו להכיל ביטויי מפתח מרכזיים. אלו יעלו את הסיכויים לכך שהאתר שלכם יופיע בדירוג גבוה יותר.

2. עיצוב

מעבר להשקעה בתוכן הכתוב באתר, חשוב מאוד להשקיע בנראות הכללית שלו. אתר שמעוצב טוב, מושך את העין, מזמין ונוח לשימוש, יגרום לכך שהגולשים יישארו בו יותר זמן מאשר אתרים אחרים. גוגל מעריכה אתרים מוקפדים ומושקעים מבחינת חוויית המשתמש, ומקדמת אותם. לצד זאת, חשוב להקפיד לא להעמיס יתר על המידה בעיצוב האתר, הוספת אפקטים וגרפיקה מוגזמת יכולה לגרוע ולהפריע לחוויית הגלישה הכללית.

3. קישורים נוספים

אחת הדרכים לשפר את הקידום האורגני של האתר שלכם, הוא קישורים לאתר שלכם דרך אתרים אחרים הקשורים לנושא. הקישורים הנוספים מבססים את האתר שלכם כבעל מעמד וכוח, ובכך עוזרים להם להתקדם במעלה רשימת תוצאות החיפוש בגוגל.

4. שימוש במילות מפתח

ישנם ביטויים אשר גולשים נוטים להשתמש בהם כאשר הם עורכים חיפוש בגוגל, הקשור למוצר או לשירות שלכם. לכן, באמצעות מחקר ומיפוי מילים אלו, תוכלו לדעת אילו מילים עליכם לשלב בתוכן באתר שלכם, ובכך לשפר את דירוגו בתוצאות החיפוש.

5. התאמה לטלפון הנייד

כיום, מרבית הגולשים משתמשים בטלפון הנייד ולא במחשב. לכן, במטרה שהאתר שלכם יקבל חשיפה רבה, חשוב לדאוג שהוא יעבוד כראוי בגלישה בנייד.

6. מחקר שוק

שלב חשוב נוסף בשיווק אורגני טוב, הוא להכיר את המתחרים בשוק בו אתם עוסקים. חשוב לבדוק אילו אתרים מתחום שלכם מדורגים גבוה יותר, לבדוק אילו קישורים מובילים אליהם ועד כמה הם ותיקים. מתוך מחקר השוק, תוכלו לדעת מול מה אתם מתמודדים, ומה עליכם לעשות כדי לגבור עליהם.

7. מעקב אחרי ביצועים

אחד הדברים החשובים שיש לעשות במקביל לקידום האורגני, הוא לנהל מעקב אחר הביצועים והתוצאות של הקמפיין. לאחר שהשקעתם בבניית האתר ובקידומו, בדקו בתדירות יומיומית, היכן האתר שלכם ממוקם כתוצאה לביטויי המפתח השונים. נסו להבין כיצד ניתן לשפר זאת ולהעלות את הדירוג עוד יותר. חשוב לזכור כי הקידום האורגני לוקח זמן, וכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להמתין כחצי שנה עד שנה.

לסיכום

קידום אורגני הוא כלי מרכזי להגדלת ההכנסות של העסק. שיפור מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל יכולה להשפיע באופן ישיר על כמות הלקוחות העתידיים שלכם, על המעמד על האתר שלכם ומתוך כך על הרווחים שלכם. בעזרת תוכנית שיווקית מסודרת, נואבו מדיה גרופ יכולה לעזור לאתר שלכם להצליח יותר ממה שחשבתם! באמצעות רמת ביצועים גבוהה, ניסיון, מקצועיות ודיוק, האתר שלכם יכול להתפתח, להרוויח ולסייע לעסק שלכם לשגשג.

 

רוצים קידום מקצועי?
תשאירו פרטים:

אנחנו - נואבו מדיה גרופ

השותף שלך לצמיחת העסק בשיווק, פרסום, מיתוג ואסטרטגיה.

מענה מקיף בשביל העסק שלך!

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ונחזור אליכם במהירות!

כתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, שעות פעילות: 08:00-19:00