בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
דף הבית » קידום עסקים באינטרנט: כל מה שאתם צריכים לדעת
מאת:
מיקאל זרח
האינטרנט הוא חלק מרכזי בהיבטים רבים בחיינו, והוא גם מוכיח את עצמו בתור המקום הטוב ביותר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם בכל תקציב העומד לרשותם. כל עסק המעוניין להגדיל את הרווחיות ולהכניס עוד עסקאות חייב לקדם אותו באינטרנט בצורה נכונה ולנצל כמו שצריך את התקציב שלו.
לשיווק באינטרנט יש כמה יתרונות חשובים שכדאי מאוד שתנצלו:
אז איך בעצם מנצלים את כוחו של האינטרנט כדי להגדיל חשיפה ומכירות? הינה כמה מהדרכים שבהן אתכם יכולים לשווק את העסק שלכם:
בגלל הנגישות של כל המידע בעולם בלחיצת כפתור, טווח הקשב והסבלנות של הצרכן הממוצע ירד. זה אומר שיכול להיות שהם לא רוצים ואפילו לא מוכנים לקרוא פוסטים ארוכים, וכאן נכנס לתמונה התוכן החזותי – סרטוני וידאו קצרים וממוקדים שיעבירו את המסר לגולש בצורה אינטראקטיבית ומעניינת. סרטוני וידאו הם גם קלים לשיתוף במגוון פלטפורמות ויכולים להפוך לוויראליים ברגע, ובאמצעותם הקהל רואה בעיניים את האנשים המפעילים את העסק ואת כל מה שאתם מחליטים לשתף איתם – מאחורי הקלעים של העסק שלכם, מדריכי שימוש במוצרים או בשירותים שלכם, סרטונים שהם נטו לבידור וערך מוסף ועוד.
למרות מה שאמרנו למעלה, עדיין חשוב להשקיע בכתיבת התוכן שאתם מגישים לקהל. שיווק באמצעות וידאו יכול להיות הפריצה שלכם לתודעה של הלקוחות, ולאחר מכן הם יבחרו לקרוא את התוכן שבאתר או בבלוג שלכם. התוכן צריך להיות כתוב בצורה ברורה ומובנת ולספק ערך מוסף לקורא, ובאמצעות שיווק נכון תוכלו גם לקרוא לפעולה בתוך הטקסט ולהפוך את הגולש שהגיע להחכים ללקוח של ממש.
פרסום ממומן הוא כלי חשוב בימינו, ואפילו שנדמה שהקהל לא ממש אוהב להגיב לפרסומים ממומנים, זה לא בדיוק נכון. פרסום ממומן באינטרנט הוא דרך יעילה להגדיל את הנראות של העסק באינטרנט ולהגיע לקהל יעד רחב בקלות יותר, למשל פרסום בטאבולה שיגיע לאתרי החדשות המרכזיים. כאשר אתם מפרסמים באינטרנט, אתם יכולים לבחור את קהל היעד לפי קריטריונים שונים כמו מקום מגורים, גיל, תחומי עניין ועוד מגוון אפשרויות שהמערכות נותנות לכם. זה מאפשר לכם להבטיח שהפרסומות יוצגו רק לאנשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים ובשירותים שלכם, וככה להגדיל את הסיכוי שבסופו של יום תהיה גם מכירה. הפרסום הממומן קיים בכל הפלטפורמות כמעט, ככה שהאפשרויות שלכם רבות ומגוונות.
אתר האינטרנט שלכם נסרק באופן קבוע על ידי מנועי החיפוש השונים. אופטימיזציה למנועי חיפוש תעזור לכם להתברג על ביטויים רלוונטיים לעסק שלכם או למוצרים או שירותים ספציפיים, וזה יהפוך אתכם לעסק הראשון שלקוחות ירצו לפנות אליו כשהם מחפשים משהו. ככל שהאתר שלכם ותיק יותר, בעל תוכן איכותי ומסודר היטב ו”מסמן וי” על כל הבדיקות האוטומטיות של מנוע החיפוש, הוא ידרג אתכם גבוה יותר ותופיעו בראש רשימת התוצאות או קרוב לשם. אם אתם לא בטוחים איך לעשות קידום אורגני בגוגל, יש מגוון חברות מקצועיות שיודעות בדיוק איך לעשות אופטימיזציה בשבילכם.
שיווק בגוגל הוא דרך מצוינת להופיע בראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. הקהל שמגיע מגוגל בדרך כלל מאוד פרואקטיבי והרבה פעמים הרבה יותר בשל לעסקה, ולכן אתם צריכים לבסס את עצמכם כבעלי סמכות בתחום הפעילות שלכם. אתם יכולים להשתמש בפרסום ממומן בגוגל וגם בשיטות האורגניות לקדם את עצמכם כדי ליהנות משני העולמות.
פייסבוק היא רשת חברתית חזקה מאוד בישראל, ועסקים שאין להם פרופיל עסקי בפייסבוק מפסידים פוטנציאל גדול לאינטראקציה עם הקהל ולחשיפת המותג. הפרסום בפייסבוק יעיל מאוד, ואפשר להגיע לקהל רחב בזמן קצר באמצעות אסטרטגיה נכונה וקריאייטיב מדויק.
יש עוד המון רשתות חברתיות שאתם יכולים להשתמש בהן לשיווק בצורות שונות, למשל קידום ממומן בלינקדאין ובניית פרופיל מעניין ומקצועי, פרסום ממומן באינסטגרם, טיקטוק ועוד. זה תלוי בעיקר בקהל היעד שלכם – אם אתם רוצים לפנות לעסקים וחברות כדאי מאוד שתתחילו לתחזק פרופיל בלינקדאין, ואם סרטונים ותמונות הם הדרך הכי טובה להציג אתכם ואת המוצרים או השירותים שלכם, פלטפורמות המקדמות תוכן חזותי הן בדיוק המקום בשבילכם.
אין שום סיבה שלא תיעזרו באנשים ובעסקים אחרים שכבר בנו לעצמם קהילה פעילה. משפיעני רשת יכולים להמליץ עליכם לקהל העוקבים שלהם ולעודד אותם להתעניין בכם ולבקר באתר או בפרופילים שלכם, ולהגדיל את החשיפה של המותג שלכם. אתם יכולים גם לשתף פעולה עם עסקים משיקים או דומים (ולפעמים גם מתחרים) כדי ליצור היכרות הדדית של הקהלים השונים עם כל מותג. שיתוף פעולה כזה יכול להועיל מאוד לשני הצדדים, ואתם לא צריכים להתאמץ כמעט בכלל כדי להגיע במהירות לקהל חדש שיתעניין בכם. לצד כל אלו תוכלו לתת קופוני הנחה, מבצעים לנרשמים לניוזלטר ועוד הטבות שיובילו לעוד פעולות ורכישות.
אפשר להתחיל את הקידום שלכם באינטרנט בצעדים קטנים. כדאי להתחיל עם תכנון של אסטרטגיית השיווק שלכם ובניית לוח זמנים שבו תקבעו איזה תוכן לפרסם ומתי. התחילו בקביעת כמה משימות קטנות יותר כדי שתוכלו לסיים אותן במהירות ובהצלחה ולהרגיש שאתם מתקדמים לאנשהו. בכל יום אפשר לשפר את הנוכחות שלכם באינטרנט אפילו בקצת, גם אם זה אומר שמה שאתם עושים היום זה רק להחליף את התמונה בכל הפרופילים לתמונה באיכות גבוהה או לשנות את הטקסט בחלק על אודות העסק.
אם אתם עדיין חושבים שאתם לא מספיק מומחים בתחום או שאתם יודעים שאתם צריכים עזרה מהמקצוענים, אנחנו בנואבו מדיה גרופ נשמח לעזור לכם לבנות אתר מקצועי שמייצג כמו שצריך את העסק שלכם, ולקדם אתכם בכל הפלטפורמות הרלוונטיות באינטרנט עם תוכן איכותי ואופטימיזציה.
קידום עסקים באינטרנט הוא תהליך מתמשך, אך הוא שווה את המאמץ. קידום של העסק שלכם באינטרנט עוזר לכם להגדיל את הסיכויים להצליח ולהביא לקוחות חדשים לעסק שלכם. אם אתם לא בטוחים שאתם יודעים או יכולים לשווק את עצמכם באינטרנט כמו שצריך, אנחנו בנואבו מדיה גרופ נשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם לאורך כל הדרך כדי לקדם את העסק שלכם לשלב הבא.
בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
בניית אתרים לעסקים – סוגי אתרים, מטרות וטיפים להצלחה בניית
לידים לשיפוצים: איך להגדיל את העסק? כבעלי עסק בתחום הבנייה
ניהול עמודי סושיאלכתיבת תוכןקידום אורגני בגוגל