בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
דף הבית » שיווק באמצעות תוכן: כל מה שאתם חייבים לדעת
מאת:
מיקאל זרח
בעידן הדיגיטלי, שיווק באמצעות תוכן הפך לאתגר המרכזי ביותר ולאמצעי בלתי נפרד מכל עסק כחלק מהאסטרטגיה. במאמר זה, נעסוק באופן מקיף באפשרויות השיווק המגוונות שמתאפשרות דרך תוכן איכותי ואיך ניתן בדרך הטובה ומהירה ביותר ליישם את האסטרטגיה באופן פרקטי.
כמו שאתם קוראים עכשיו את המאמר אצלנו באתר,
כך ניתן לעשות קידום לעסק שלכם באמצעות תוכן מקורי ואיכותי באתר האינטרנט שלכם,
סוג התוכן אותו אנחנו מעלים לאתר הוא לרוב:
א. כתיבת מאמרים ובלוגים של מומחים (כמו זה בדיוק)
ב. יצירת מדריכים ומאמרים אינפורמטיביים
ג. יצירת תוכן ויזואלי: וידאו, תמונות אינפוגרפיקות ועוד
מומלץ לפני שאתם מתחילים להשקיע ולעלות תוכן לאתר להתייעץ עם איש SEO (קידום אורגני בגוגל)
על מנת לוודא ההיררכיה של האתר בנויה בצורה מיטבית והתוכן שתכתבו יסרק בגוגל בצורה כזו שהוא יכול להיות מקודם ולהכניס לכם לאתר קהל לקוחות רלוונטי ואיכותי.
בדרך כלל שעסקים מגלים את האיכות של קהל שמגיע מעולמות הקידום האורגני הם מתחילים להוציא כספים רבים על הנושא כי הם מבינים שכזאת איכות פניות שהם לא יוכלו לקבל בשום מקום אחר וזה מביא החזר השקעה הרבה יותר גבוה.
מומלץ לכל עמוד חדש שאתם מעלים לאתר לצרף סרטון שבו אתם מסבירים את הנושא באופן ויזואלי וגם אזור שאלות של שאלות תשובות שיוכל לסגור לקורא את כל התשובות לשאלות שיש לו בראש ולהבין שהוא מדבר מול גורם מקצועי שכדאי לעבוד מולו.
גוגל מאוד אוהב שילוב של תוכן ויזואלי בעמודים ולכן כדאי מאוד להשקיע בזה זמן.
אין ספק שהרשתות החברתיות הפכו לכלי חשוב במיוחד בעולם המודרני שלנו שמתקדם בקצב מסחרר. וביניהן, אינסטגרם ופייסבוק שעומדות בראש הרשימה של הפלטפורמות שיודעות לייצר עבורנו היום אימפקט מאוד משמעותי.
אם אתם מחפשים דרך להתחבר ללקוחות פוטנציאלים ולבנות איתם מערכת יחסים ארוכה שבסופו של דבר הם יהפכו להיות מעריצים של העסק שלכם וירצו לקנות את השירותים שלכם כל פעם מחדש,
אתם חייבים להתחיל לשווק את העסק שלכם בפלטפורמות המובילות כמו אינסטגרם, טיק טוק ופייסבוק.
פה מדובר בשיווק שחייב לבוא באופן ישיר עם תוכן ויזואלי (וידאו, תמונות) וכך לייצר ללקוח את השלבים מהרגע שהוא פוגש את התוכן שלכם בפעם הראשונה ועד שהוא מבין שאתם ההחלטה הנכונה ביותר עבורו להתחיל את התהליך.
קמפיין נייטיב
מדובר בקמפיין מבוסס על כתבה באתרי תוכן.
היחוד של הקמפיין הזה הוא שהכתבה מוסרת כל כך הרבה מידע ללקוח יחסית למודעות הקצרות בגוגל או בפייסבוק או אפילו לסרטונים המגניבים באינסטגרם, טיקטוק או יוטיוב, שהלידים שיגיעו אליך מהקמפיין הזה יהיו כל כך הרבה יותר מוכנים לשלב הבא, שזה פשוט עושה טעם של עוד.
לא לכל מוצר מתאים קמפיין נייטיב ולפעמים בסדר העדיפויות עדיף לעשות דברים אחרים באותו התקציב. אבל רק ליתר ביטחון, כדאי לשאול אותנו על זה.
פרסום תוכן באתרים חיצוניים ובבלוגים תומכים יכול לתת לאתר שלכם המון נקודות זכות מבחינת גוגל, פעולה זאת יכולה לעזור בקידום עמודים בנושאים דומים באתר שלכם בזכות הפרסום באתרים חיצוניים
באופן שיתוף תוכן עם מומחים ושותפים באותה תעשייה אתם גם מצליחים להביא קהל חדש שעדיין לא מכיר את העסק שלכם והוא סופר רלוונטי לשירות שאתם מציעים.
בנוסף, קהל זה בדרך כלל תופס ממכם צד מקצועי ומוביל בתחום מכיוון שהוא הכיר אתכם דרך מקור אחר שהוא כבר סומך עליו ובמערכת יחסים איתו כבר זמן רב.
אפשרות נוספת לשיווק באמצעות תוכן שהפכה להיות פופולארית במיוחד לאחר הקורונה היא שיווק באמצעות פודקאסטים ווידוקאסטים,
את התוכן ניתן לעלות גם ליוטיוב וגם לרשתות חברתיות נוספות וכך לייצר מגוון חומרים מקוריים באותה פעימה של זמן השקעה על יצירת תוכן לעסק.
שימוש בסקרים, סיפורים חיים, ומשחקים דיגיטליים כחלק מאסטרטגיה להתרשמות ממותג מזמינה לפעילות מיידית והרבה פעמים יכולה לחסוך זמן רב על חימום הלקוחות וקדם פעילות באופן משמעותי מאוד.
שיווק באמצעות תוכן זהו כלי הכרחי בכל עסק שרוצה לייצר מערכת יחסים נכונה מול הלקוחות שלו,
ישנם מגוון אפשרויות של תוכן שניתן להשתמש בהן לקידום העסק,
כל עסק צריך להכיר לעומק את הקהל שלו ולבנות אסטרטגיית תוכן שתהיה מותאמת אליו כמה שיותר,
אם אתם רוצים לחסוך זמן יקר על פיצוח הנושא,
אני מזמין אתכם לשיחת ייעוץ שבה אנחנו נראה לכם את מפתח הדרך לשיווק באמצעות תוכן נכון עבור העסק שלכם.
נואבו מדיה גרופ – NUEVO MEDIA GROUP
בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
בניית אתרים לעסקים – סוגי אתרים, מטרות וטיפים להצלחה בניית
לידים לשיפוצים: איך להגדיל את העסק? כבעלי עסק בתחום הבנייה
ניהול עמודי סושיאלכתיבת תוכןקידום אורגני בגוגל