בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
דף הבית » שיווק דיגיטלי B2B: כיצד ליצור קשרים חזקים עם לקוחות עסקיים
מאת:
מיקאל זרח
שיווק דיגיטלי B2B הוא התהליך של יצירת קשרים, פרסום ושיווק מוצרים או שירותים בין חברות לחברות בעזרת כלים דיגיטליים וטכנולוגיות מתקדמות.
בעידן הדיגיטלי, חברות B2B משתמשות באינטרנט, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, פרסום במנועי חיפוש וכלים נוספים כדי לקדם את מוצריהן או שירותיהן לקהל היעד – עסקים אחרים.
שיווק דיגיטלי B2B מתמקד בבניית מערך שיווק מתקדם וביצירת תהליכים מקוונים שמטרתם להגדיל את המכירות ולהביא להצלחת העסק. חברות רבות משתמשות בכלים דיגיטליים כגון פרסום בגוגל, פרסום בלינק דין, ניתוב דיגיטלי, תוכן מקוון, ניתוחי נתונים, פרסום במדיה חברתית, דואר אלקטרוני, פידים, טקסטים פרסומיים ועוד כדי לקדם את מוצריהן או שירותיהן ללקוחותיהן העסקיים.
B2B הוא ראשי תיבות שמציינות את המונח Business-to-Business (עסק לעסק)
בהקשר של שיווק, B2B מתייחס לסוג של יחסים עסקיים בין שני עסקים
המונח B2B מתאר את המערכת שבה חברות מתקשרות, משתפות מידע ומבצעות עסקאות אחת עם השנייה.
הלקוחות במסגרת B2B הם עסקים אחרים, לעומת (Business-to-Consumer) B2C שבו הלקוחות הם הצרכנים הסופיים. שוק B2B מגוון ורחב, והוא כולל מגוון רחב של תעשיות ומוצרים. לדוגמה, יצרנים שמוכרים מוצרים לספקי מוצרים או למפיצים, חברות תוכנה שמספקות פתרונות טכנולוגיים לחברות אחרות, חברות שירותים בתחום הבנייה, המשקאות, השימור הסביבתי ועוד.
מערכת היחסים בין העסקים בתחום B2B עשויה לכלול מכירות ישירות, שותפויות, התייעצות מקצועית, רשתות עסקיות ועוד.
כמו כן, ברוב המקרים, עסקים B2B מתנהלים על פי חוזים מסחריים והם מגייסים מוצרים או שירותים עבור לקוחותיהם העסקיים.
ייעוץ תוכן הוא אסטרטגיה מרכזית בשיווק B2B. במסגרתה, יש ליצור ולשתף תוכן איכותי, מידע מקצועי ושיעורי מקוריות המעניינים את הלקוחות העסקיים. תוכן רלוונטי ואיכותי משפר את המודעות למותג, מביא ,תנועה לאתר האינטרנט ויוצרת סמכותיות אל מול הלקוחות שעם הזמן תופסים אותנו כאוטוריטה בתחום. דוגמאות ליצירת תוכן כוללות מאמרים בבלוגים, מדריכים, וידאו, וובינרים ואימיילים.
שימוש בכלים דיגיטליים ממומנים כמו פרסומות בגוגל, בפייסבוק, לינקדאין, פרסומות ברשתות חברתיות, פרסומות במדיה מקוונת ופרסומות דיספליי באתרים רלוונטים. האסטרטגיה צריכה להתבסס על שילוב של בין התוכן שאנחנו מייצרים לבין פרסום ממומן בשיווק ישיר ולייצר אפקט משמעותי בקצה אל מול קהל היעד שלנו.
בקשו מלקוחות קיימים לייצר לכם הוכחות חברתיות ולהציג את השירותים שלכם לקולגות נוספים שלהם בתחום. נסו להקים תוכניות שותפות עסקיות, הטבות ותגמולים מותאמים אישית ללקוחות שמביאים עוד לקוחות באופן קבוע. פניות שמגיעות דרך לקוחות קיימים הם הפניות שהכי קל להפוך למכירה וחשוב מאוד להשקיע משאבים באסטרטגיה הזאת.
בעידן המודרני שבו אנו חיים, שיווק דיגיטלי B2B הפך למרכיב מרכזי באסטרטגיית השיווק של עסקים שקהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים.
התמודדות עם קצב הצמיחה המהיר של השיווק הדיגיטלי, התחרות החזקה והשינויים המתמשכים בהתנהלות השוק מחייבים מענה מהיר, יצירתי ואפקטיבי.
כחלק מתהליך השיווק הדיגיטלי B2B, עלינו להבין ולהתמודד עם אתגרים חדשים, וליצור אסטרטגיות מתאימות שיאפשרו לנו לצמוח ולהצליח בשוק העסקי הדיגיטלי.
אם אתם חברה שקהל היעד שלה הוא עסקים,
אנחנו מזמינים אתכם לשיחת אסטרטגיה שבה אנחנו נגיע מוכנים עם מחקר שוק מעמיק ואופציות מגוונות שבהם אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם בצורה הטובה ביותר ולייצר מודעות עבור השירותים שלכם,
אחד מההתמחויות שלנו בNUEVO זה שיווק דיגיטלי B2B
ואנחנו יותר מנשמח להיות חלק מהתוצאות גם שלכם,
בניית אתרים בוורדפרס: איך להקים אתר מקצועי ומותאם לעסק שלך
בניית אתרים לעסקים – סוגי אתרים, מטרות וטיפים להצלחה בניית
לידים לשיפוצים: איך להגדיל את העסק? כבעלי עסק בתחום הבנייה
ניהול עמודי סושיאלכתיבת תוכןקידום אורגני בגוגל